Uduszony Biały Jaś w sezonowych warzywach w sosie pomidorowym.




To kolejny szybki przepis, o ile namoczysz i ugotujesz białą fasolę wcześniej. 

Wrzuć wszystko na co przyszła Ci ochota, widząc kolorowe warzywne stoiska na Twoim bazarku.
Ja wrzuciłam do plecaczka boćwinkę z kilku buraczków, młode marchewki (4 sztuki), pomidory podłużne pelati (4 sztuki), dwie cebule, paprykę zieloną. Wszystko pokroiłam na odpowiednie kawałeczki. Marchewka ładnie wygląda w talarki, papryka w kosteczki, cebula w drobną kostkę, buraczki z boćwinki w połowy talarków, a boćwinkę w paseczki (słodkomdło  zrobiło mi się od tych zdrobnień :)).

Warzywa poddusiłam (około 20 min) z kilogramem fasoli białej, dodałam dwie łyżki oleju słonecznikowego.

Na koniec zmiksowałam 4 pomidorki pelati z podprażonym słonecznikiem (dwoma łyżkami) #teamprazonyslonecznik ;)  i kilka minut poddusiłam z warzywami i fasolą.

Żyj i jedz kolorowo. Smacznego.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pomidorowa pasta z białej fasoli, podpłomyki, chrupiąca sałatka

Różowo żółte curry z cukinii, soku z buraka, cieciorki i lubczyku z makaronem

Pysznie prosta pasta z cieciorki, marchewki i buraka do chleba